Verified دانلود ربات فروت کرفت :: فروت کرفت

جستجو

بایگانی

پيوندها

تصاوير برگزيده

دانلود ربات فروت کرفت

دانلود ربات فروت کرفت

ربات جدید رسید برای اومده کلیک کنید

 

با سلام خدمت تمامی بازیکنان فروت ما در این مطلب قصد آموزش تقلب در بازی فروت کرفت را داریم,بطوری که بازی اتوماتیک ماموریت برود, ازمعدن پول برداشت کند,و....(یک نرم افزار کارهای شما را ذخیره میکند و آنها را تکرار میکند)برای آموزش و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

*توجه داشته باشید که دستگاه شما باید روت باشد*

برای روت کرن گوشی خود کلیک کنید

دانلود نسخه روت شده بلواستکس (BlueStacks)

برای دانلود روبات روی لینک های زیر کلیک کنید.(بهتر است از Trainbit استفاده کنید چون لینک دانلود مستقیم است)
 

 فیلم آموزشی

دریافت
حجم: 17.4 مگابایت


اگر به مشکلی در اجرا نصب یا عملکرد نرم افزار برخوردید کافیست همینجا کامنت بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.


 

نظرات (۳۲)

  1. چطور میخوای حمایت کنیم وقتی اموزشتون ناقصه ها؟ سوال وسط ماموریت رو رد نمیکنه مثل ماست نگا میکنه ینی شما دیگه به اینجاش فکر نکردین! دوستان که درین مورد سوال کردنم جوابشون رو ندادین! خیلی رو دارین که میگین حمایت کنیم...
    • پاسخ:

      اموزش کاملا درستع
  2. سلام و خسته نباشید عرض میکنم خدمت شما میخواستم بدونم برنامه ای وجود داره که با گوشی بشه این کار رو کرد؟
  3. اگه کامپیوتر فقط روشن باشه کافیه یا باید بلواستکس رو هم باز کنیم؟
  4. بعد از 8 تا اتک سوال میاد. این رباط چطور جواب سوال رد میده!؟
    تویه فیلم توضیح نبود
  5. چرا مینویسه فایل باز نمیشین نسخه آندروید ۴.۴.۲ گوشیم روت هستم
  6. سلام ببخشید چون وسط ماموریت سوال می پرسه نمیشه مداوم خودش این کار را انجام بده لطفا یه راهنمایی کنید ممنون می شم
  7. سلام من طبق کاشما عمل کردم بعد چنتا اتک جواب سوال میخواد این نمتونه
  8. من قدرتم۸۰۰mهست و میخوام از معدنم با استفاده از این ربات استفاده کنم راهنماایم کنید
    • پاسخ:

      آموزش در وبلاگ هست
  9. سلام.من برنامه نصب کردم روگوشیم برنامه باز میکنم روی اون پنجره بالا میزنم چیزی نمیاره چکار کنم؟ گوشیمم روت هسته
    • پاسخ:

      اره
  10. سلام باکامپیوتر این کاراکنیم باید کامپیوتر روشن باشدوداخل بازی باشدیا بایدخاموش کنیم کامپیوتر را
    • پاسخ:

      باید روشن باشه
  11. سلام. با تشکر از راهنمایی شما دوست عزیز میخواستم بدونم امکان اینکه سرعت ماموریت رفتن ربات روبیشتر کنیم وجود داره یا امکان همچین عملی نیست؟
    • پاسخ:

      بله امکانش هست ولی با روبات جدید
    • پاسخ:

      لطف بدون ف ی ل ت ر ش ک ن وارد شید
  12. سلام. منم همینو میگم میرم تو لینک دریافت لینک دانلود رو میزنم دانلود فایل میاد رو اون کلیک میکنم بعد 3ثانیه مینویسه اینترنت متوقف شده است
  13. علیرضا نجفی

    با سلام اقا من باز میکنم اما وقتی میرم تو بازی میپره چرا؟
    • پاسخ:

      گوشی شما شاید روت شده نشده باشد اول وارد برنامه میشوید به پنجره بالا رو روش کلیک میکنید و پنجره جدیدی باز میشه بعد وارد بازی شوید 
    • پاسخ:

      مرسیییی
    • پاسخ:

      خواهش
    • پاسخ:

      خواهش دوست عزیز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی